Wednesday, October 17, 2007

RIBBON BASKET: inside/outside

Dodie dah hadiahkan "RIBBON BASKET" ini khas untuk Kak Lina beberapa hari sebelum hari raya. She said she love it. So, untuk Kak Lina: "Harap Kak Lina boleh gunakan ribbon basket ini semasa travelling sana-sini (guna anytime pun boleh) sambil membuat jahitan 'ribbon embroidery' akak yang cantik-cantik tu. It could help you to make more of your beautiful collections in future. Thank you again,kak!"

2 comments:

maklang said...

Terimakaseh banyak2...sangat berguna...letak kat bilik sendiri bila dah pilih all the ribbons.

Minat jugak studio dodie tu, tapi tak tahu nak buat kat mana kat rumah akak ni..any suggestions?

intelligence said...

fendi bag
fendi hand bag
fendi spy bag
fendi bags
dolce gabbana